زندان‌ها به کلاس‌هاي تعليم و تربيت تبديل شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
آيت‌الله‌العظمي مکارم‌شيرازي تاكيد كرد: زندان‌ها بايد به کلاس‌هاي تعليم و تربيت تبديل شوند تا افرادي که پس از طي دوران محکوميت از آن بيرون مي‌آيند، مسير گذشته خود را تغيير دهند.

به ‌گزارش ايسنا، آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي در مراسم تقدير از برگزيدگان مسابقه کتاب‌خواني آيات اخلاقي طلاب سراسر کشور و ديدار رييس زندان‌هاي استان فارس که در مدرسه اميرالمومنين(ع) قم برگزار شد، با تسليت سالروز شهادت امام سجاد‌(ع) اظهار كرد: تقدير از طلاب برتر مسابقات کار ارزشمندي در سطح حوزه‌هاي علميه است.

وي با بيان حديثي از امام زين‌العابدين‌(ع) اظهار كرد: امام چهارم در اين حديث به فرزند خود سفارش مي‌کنند که در انتخاب دوست و معاشرت دقت نمايند و از هم‌نشيني و رفاقت با افراد بخيل، دروغ‌گو، نادان و بي‌بندوبار خودداري کنند.

اين مرجع تقليد با توصيه به جوانان درخصوص انتخاب دوست و رفيق، افزود: قرآن به تاثير هم‌نشيني و معاشرت با افراد در سرنوشت انسان اشاره دارد؛ به طوري که اين مساله در عصر و زمان ما بسيار مهم‌تر از گذشته است.

مكارم شيرازي با بيان اين‌که امروزه حوزه معاشرت‌ها گسترده شده و به همين علت خطرها نيز زياد است، ادامه داد: افراد فاسق و مفسد در لباس آشنا و منافق در شکل دوست ظاهر مي‌شوند؛ بنابراين بايد در معاشرت با افراد دقت داشته باشيم.

اين مرجع تقليد يادآور شد: آدم دروغگو به منزله سراب است، همچنين انسان بي‌بندوبار دوست خود را به بي‌ارزش‌ترين شيء مي‌فروشد و به او خيانت مي‌کند، بنابراين نبايد با اين دسته از افراد رفاقت کرد.

آيت‌الله مکارم ‌شيرازي اعتياد بسياري از جوانان را به خاطر رفاقت و دوستي با افراد منحرف دانست و گفت: يک جوان معتاد براي تمام فاميل اسباب بدبختي است.

گفتني است؛ در ابتداي اين مراسم مديرکل زندان‌هاي استان فارس، گزارشي از برنامه‌هاي اين اداره کل ارائه کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: